otkrivenje duha besmrtnoga,tjelo je odjelo.treba ga nositi kriz,moje tijelo nije lako jer su mnoge pokojne duse u njemu.

sada cu vam se otkriti,tajnim suncevim plastom se pokriti da cu vjecno zabiljezen biti i kako se zbila ova bozanska idila.magija svete tajne oplodila je majku,stvorila istinu i vjecnost i sina ona rodi da do novog tjela hodi,bilo je davno i zapisano slavno,al ovo sta ja otkrivam i gdje bivam slavno ne mora da bude,svi za vjecnoscu zude,u mom remek djelu sve je zapisano,misticno strogo listano,ali sada se dogodilo nesto slicno meni dolicno suprotnih uloga mog strpljenja dugoga,ta magija svete tajne oplodila je mene i upozorila sve sjene,sada ja nosim sina vjecnog mog tajnog nasljedstva i s kupa s njim cekam da vidimo sta smo skupa sve sastavljali i vjecnost istinsku obnavljali,sve ce da mu se svidi,ali nece vjerovati da su se njegovi i petar mogli pohlepom otrovati,samnom ce sve shvatiti i zajednicku bracu nece rastaviti.ali niti jedna hrabra nije da boga nosi.bozije djete se mora zasluziti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)