sifra.

Od pocetka do kraja,vama nezamislivog meni slikovitog jakog sjaja,pa opet od crne rupe do izlazne upoznat ces kralja raja,vrijeme ide u buducnost i nazad i dalje se stvara,pun tajnog zara,u mene najvisu svjesnost,dok ne predjes most ako treba al ne treba do zlatnog metka,otkljucana mi krletka,od zvjezde do zvjezdja.i dok sam odsutan,cudom svagdje sam prisutan,danim obecanjem,sigurnim vracanjem,jednome se obratim i tugu odlaska skratim,svim izdajicama oprostim i to jos jace koristim protiv njih,kao oruzje,snagom uma mog universuma,jer samnom u casinu su kockali najmocniji,bio sam uvjek besmrtno,mrtvo hladno bez blefa tocniji,pice tajno smo pili,u vilama bili,sve su prokockali,bogova i vragova su se igrali,ali prosvjetljenu tajnu nisu imali,meni su sve predali,pravila prije rodjenja novog dogovorili,nisam kriv sto se s krivim sefovima savjetovali,mojim mudrim rjecima nisu vjerovali.znam da po tjelu nisam lijep jer su mi zbog ljubomore zube izbili,niti za time zalim,ali ne zaboravljam i nisam slijep,sve vidim sta mi promakne,tko mi promaknuto kaze nesto vise stekne,otvaram sampanjcev cep,najveci pobjednik,nevidljivi savjetnik i prosvjetljeni tajnik,u meni zivi titanik.dok dolazim mnogi koji me znaju strahopostovano stoje,nikoga se ne boje,zna se iza njih tko je.otvaram sva vrata,svakog nebeskog kata,pitajte 8.000godina prije mog mladje brata,zove se set,samnom nas je uvjek 5....4 oko mene na neprijatelja krene.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)