PISMO PRIJE NEG SAM OTISAO PO POMOC.

Ova slova sada svjesno pecatiram,posebno ih biram,buducnost svog svjetla projektiram,odlazim savrsenim sistemom,magijsko-astralnom temom,vlastitom kolektivnom shemom,kao beskonacni krug strujni jer oko mene mole se sjene,svjesne svih mojih misli,uz mene se svi poznanici stisli,od vatre i vode pobjegli,moje misli nisu mogli shvatiti bez obzira na sve napisano,opet su se sa tajnim stadom mojim radom sto je samo moj dom htjeli zaratit,dali smo priliku i pocetnu sliku,par trenutaka prije zemaljskog unistenja,vjecnog krstenja,odabrali su posljednju misu,ovaj govor postao je za njih mocniji od njihove spoznaje o sebi samima,misticno magijski posljednje rjeci i govor universalno svjetlosni,vojno obrambeni logor,ime mi je marsal igor,tada rekao sam dovidjenja do novog vidjenja,a moje oko svevisnjeg ce da vas vjecno gleda zbog ljubavi misterija igora radek,vjecnog hirarskijskog fenixovog reda,sve ovo pisat ce na skolske ploce kreda.stigo ra od igora.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)