cujte moj zov sinovi olimpa

ti drevni sine i brate,kao sta sam ti obecao,dolazim u ove sate,gospodaru vode,pripremi svoje horde,znam ti ime,boju i svrhu,dobio si svoje ja sad hocu ono sta je moje,to je da skupa odemo vjecno mom praznom vrhu s kojeg sam sisao da zemljane spasim,tj.tebe tvrdoglavog koji si protiv moje volje sisao,ali imao si pravo,morali smo se umjesati i milost dati,dok smo jos malo na zemlji u zltu nek nam se vrati,tko prihvati imat ce duplo vise gore.isto to govorim i tebi brate gospodaru zemlje,dizem svoje koplje,gospodaru zraka,zbog moje vise volje krenimo svi da ne dodje do mraka,od moje duse ste,sjetite se,moj hram zastite i opet cete u ime vjecno prosvjetljenog bratstva da letite.samo skupa u ime moje u slogi miroljubivost vjerno bratstvo mozemo birati,neprijatelje nevjerne nas bezvremenskih dusa obarati,od svega vas branim sa sinom sa visina,ali zbog iskrivljene ljubavi,nece ih biti mnogo na nasoj strani,previse se klanjaju materiji,zive zivot u jednoj seriji,ne shvacaju vjecnost,vise shvacaju poznatog nam brata smrt,zato nece dozivjet vjecni vrt.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)