vojskovodja koji mi vjecno sluzi dosao na savjetovanje

rekao sam pricekaj malo ima vremena,nigdje nam se ne zuri,rekao sam mu bolje vladati u miru,u miru ima vise profita,ali nek vojske budu u pripravnosti.rekao sam strah i trepet nevjernicima,a zlatno doba vjernicima.a on zvukom svojih cizama,na zapovjed gospodine kralju izraelski,lozo spasitelja velikih faraona,pa ti si ziv;a ja jesam:pa kako te zadnji puta nisam prepoznao,a pili smo skupa.;a ja takva ti je bila sudbina,i ovaj put ces mi biti blize nego ikad i opet me neces prepoznati.zato jer iskrvljeno mislis-nisam ti ja rekao da se osvecujes za moje ime,dragi moj prijatelju.nego da miris u moje ime,ali dok je ta informacija stigla do tebe,okrenula se naopacke i ti si krivo shvatio,i kazem vrijeme je bilo krivo za to,nije bilo suncano.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)