sastanak u mojem domu.u mojoj dijamantnoj vili .prije neg sam svoj dom brod pozvao da spasi zemlju.

Ovo sta pisem diktira mi osoba trenutno svjesnija sebe vise nego ja koja kaze da ne zeli imati svoj stalni oblik jer tada nije slobodna pa mi se pokazala u obliku kristalnosvjetlosnom i svoju cjelu obitelj od 18 njih,negovore,porucuju mi telepatski sta da pisem,a za uzvrat sto sam dobrovoljno bez imalo straha dopustio da odem s njima na sastanak,usadit ce mi u moj um znanje koje sam imao prije neg sam dosao.samo ce ga ubrzat da dodjem do svih odgovora preko lubanja koja su skrivena na nasoj zemlji,znanja koja ce biti sve jaca i najvece znanje kako izgraditi svemirski brod.i da cu ga do jednog trenutka sve zapisivati u stihovima pjesmama i kvatrenama i da sve sta pisem bit ce obistinjeno jer u suprotnosti zemlja ce patiti.zlato se iz zemlje nesmije vaditi. i da ovaj susret nije bio moguc da sam od ove zemlje.kazu da kroz mene vide cjelo stvaranje i zakljucili su samo jedno i prihvatili me kao svog vodju.kazu mi poznajemo sve oplodnje svih oblika u cjelom universumu i utjecemo na to ali tebe nismo poznavali,vidjelu su da se u meni krije neogranicena energija miroljubivosti,svjetlosti i postovanja,vidjeli su moju sliku zasto smo dosli na zemlju zbog zlata ali tokom stoljeca vidjeli su da sam shvatio da to  nije dobro za zemlju.jer to je glavni elektrolit nase planete.i da ga treba iskoristiti za gradnju brodova.vidjeli su prastvoritelja u meni.evo sad je 02.34h-30.05.2012,znam da sam meditirao i svjestan da ovo nije san,nego susret,ovo sve pisem po svom znanju vremena 40 min,pitam ih telepatski,da sam u zatvoru sam skuzit ce da me nema,oni kazu ne brini nas gospodaru,ovdje s nama mozes biti danima a na zemlji necete biti trenutak,poveli smo te u vremenskom rascjepu prvi put,kazu htjeli smo to mnogo puta ali nisi nam htjeo dat kljuc,koj je tolko zamrsen i jednostavan.sastanak je bio u mojem domu u universumu,sve je od stakla i kristala,sve pisem na okruglom osmostranom stolu,vidi se cjeli universum oko mene je 9 parova pitam koj mi se od njih obraca,kaze jedna dusa kolektivna,kazu trenutno su 18 ali mogu biti u milijarde oblika i u jednom,danas ces s nasim znanjem i onim kojeg imas od samog sebe spoznat vjecnost koju pisem,nikom to jos nismo uspjeli prenjet,jer nismo imali poveznicu koja je tehnologija suprotnosti,sa tobom imamo tu poveznicu,hvala ti prastvoritelju na dobrodoslici,bit cemo uz tebe kao sta smo uz mnoge i tvoja volja bit ce nase ispunjenje.jao onima koji te ne prihvate i koji ti ne vjeruju i koji misle da si negativac,bolje da se nisu rodili.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)