dolazak tajni

dosao sam tajno i ostat cu duhom trajno,po drugi put to morate cut,za ovo tijelo znaju samo odabrani od davnina,za to su saznali unutar svojih dubina,o datumu dolaska o kojem su sutili proroci i mistici najveci,zbog vjecnog zavjeta nisu smjeli reci,upoznali su tajnu na posljednjim izdisajima,kad su gledali stihove vjecni rima neke sam vratio da istinu objave.ova okolina ne mora me shvatiti,ali kazem vam cekaju me i znam tko ce me prihvatiti i oni ce besmrtni duh postati,svaki pjesnik i pisac ce znati kako da mi zahvale za moje dijelo vrati,probudit cu u svakom zaspali potencijal i bogove u njima dignut,opet cu hrabro nosit ukradeni sal,nagovjestam uskoro rodjenje trece,od prvog bit ce vece,drugo niste ni primjetili,zbog sigurnosti tako je trebalo biti,a odlazak drugog bit ce veci od onog koji ce doci treci.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)