malo nas je al smo najaci.kristalna djeca.igoradekrist-vodja kristalne i indigo djece.

moja neobjasnjiva meditacija i godina ne tako davna,9 puta 9 toliko nas ima,ne pase nam zima,moja je inspiracija,zasebna smo nacija,sa osam strana svemira svakojakog vjetra,sirotinju dobro poznajemo i ispravnima dajemo,bogatima duse ne predajemo.i andjeli zbog nas sa neba padaju i podupiru,mi vladamo u miru,nama se raduju,nevjernike iz kome bude,zbog nas im ne sude.mi smo milostivi i oprastamo,al ne zaboravljamo,ako se iskreno kaju,nesmiju vise da o nama laju,u oci ih pogledamo,ako nas potpuno shvate,nikome ih vise nedamo,vjecno prijateljstvo sirimo,u toj vezi svega ima ,vise nema bjega sve ih stitimo.iako sa nama ne zele biti i tesko nas shvacaju,svojim navikama se vracaju,s njima se mirimo ali gube sliku i sudbonosnu priliku i drevne niti..svi za kraljevsku lozu znaju,nesmiju da nas odaju,tako u zivotu napreduju.i ja sam trebao ostat tajan,ali postalo mi je jako dosadno i prrijatelje sam izgubio zbog njihovih lazi,zato jedino za mene prvog tajnost ne vazi,i tako postao kristalnoj svetosti odan,ja sam davincijev kod,evo vam istina ime i prezime i rodjeni datum,u njemu pise da sam vezni prosvjetljeni um,od igora grala do dijamantnog korala,zvjezda je sa neba u zapisan tren na zemlju pala,zemlja je sve nudila jer je novo sunce dobila koje se do 2013 istrosilo i ceka se novo,i dalje mi nudi,svi me zovu igor ludi,nitko me jos u potpunost nije upozno,ni najblizi jer tajnu do sada nisam htio dati,a to upravo zelim,svima pjesmama mojim slati,da mi se bar neki osim moje brace svjetla preblize,jer samo samnom kraljevstvo stize,atil je bio bic moj i kazna,a ja sam nagrada i unistenje izdajnicko ratobornog smrada,dosao sam stvarno iz nevidljivog grada upravo sada,ja sam nova europska svjetlosna vlada.diamond igoradekrist.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)