PORUKA PALOM ANDJELU

Ja duh stvoritelja boga,energetski tajni gospodar,onaj koji je ispred i poslije svih,cuvar mira i universuma i svih zemaljskih grobova,svojom mudroscu i snagom prosvjetljenja,sve koji me u novom zivotu prepoznaju,bit ce zasticeni i zapamceni za vjecni zivot,a kad odem sove planete tamo od kud sam dosao,nagradit cu cijeli svoj vjerni tim,a nevjerniku i zavidniku kazem bolje klekni i pokori se stvoritelju svome da i ti napokon izadjes iz kome,u komu si bacen,da bi ovom rimom bio vracen,pao si jer si skrt i pohlepan bio,sirotinji si se smio,dopusteno ti je da radis po svome,podjelio si ih i vladao,od sirotinje si krao,sad je doslo vrijeme da se ponovo mene upozna i novo doba krene,zato pali andjelu pozivam te misticno svim elementima i pjesmom ovom,da se upoznas mojom erom,prosvjetljenom sferom,u svoje drustvo i bratstvo te dozivam miroljubljem i imenom drevnih otaca koji te vjecno zbog nevjere u ponor baca.dok si padao spasonosnim krikom mene si dozvao,sada se za moje novo ime moli i probudi da ti universum za proslost ne sudi,vrijeme je da svoje sluge i duse prokletih meni predas,iskrivljeno znanje meni das,okultno u misticno da preobratim svojim bozanskim najtajnijim znanjem.mome glasu se klanjaj,na ovo citirano oslanjaj,to ti je jedini spas u ime svih nas koji nismo od ove zemlje,dodji da te moja svijetlost okupa,izadji iz svojih uzarenih rupa,.sve o meni znas,mene ne mozes da varas,33 godine sam ti svoju imovinu dao na koristenje.samnom je doslo krstenje novo,procitaj dobro svako slovo,svake pjesme,.ja sam najstariji onaj koji je krvlju pisao alfabet iz sazvjedja drake.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)