Ime i prezime moje i datum rodjenja.I.R.K.D-08.04.1981

kad svaku pjesmu i stih moje tajne s prethodnim povezete,ja vam kazem i andjeli ce oko vas da lete,na svevremenski sveti duh ce da vas posjete.Kad shvatite sta sam htio,da sam po treci postojao i bio,necete da patite,dok vam rijeci objave recitiram u rimama i stihovima,tajno ih redam,vjecnost vam zelim predati,u sve jacem prosvjetljenom stavu stajati i bas zbog svega i jake objavne volje,svakim stihom sve jace i bolje,dobijam beskrajno znanje i nebesko imanje na zemlju gdje prebivam zelim prebaciti,al nemogu bez ljudske vjere u onog koji je dosao kralja izraelskog s hrvatskim naglaskom,to je najace magnetno polje od mene duhovno kloniranog reinkarniranog bozijeg sina,nasa nova vijecna vladavina koja dolazi iz davnina i buducih dubina,ova pjesma dovela me do najviseg cina,do jos vece bistrine istine i cistine.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)