SUSRETI

Svako jutro kad se dignem sebi i svima na ogledalu mignem,lijep pocetak dana,izljecenje svih kusnji i rana,novi doba je meni budni san,tad pocinje magija,nevidljivo-vidljiva misterija,moja vijecna nostalgija,svaki slijedeci trenutak otkrivam tajni svitak i sve je mocniji,nadahnut sam tajnom energijom duha proslosti iz buduceg svijeta dalekog,ove rijeci citiram kroz rog.Stihovima sebi stvaram vjecni dom i u vjecnost ih slazem,zbog mojih rijeci mnogi ce plakati,sad kad me cujete duh materijalno sveti na vijecnost ce da vas posjeti i smrt shvatiti treba htijeti,ako po ovom ne pljujete vjecnost cete upoznati,tad se puni veselja radujte,tajna dva imene svakog dobra cete doznati jer ime bezvremenske duse je jedno,a da do vijecnosti sam ne dodjem,volim kad smo zajedno trebate me upoznati,nebi bilo fer da pored vas neprimjetno prodjem;sve sta pisem i citiram,spasom vasim se bavio,preko svog kolektivnog uma u universumu sa svima na zemlji sjedinio,ja sveto tajno prosvjetljeno bratstvo obnavljam,od lose karme rastavljam.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)