strah i trepet&miroljublje i svjetlost

Svi su s mojim dijelom da ne dozive svevisnji slom,svjetlosni andjeli veliki i mali,snagu sjedinjenja nebesa i zemlje mi dali,odavno za zajednicku besmrtnost znali,da cu je ja citirat,sve ce se trest,strapostovano po svima sjevat kao posljednji test,u ime mene roga,zelim da shvatite besmrtnu tajnu boga,vasega koji u meni zivi i svemu napisanome se divi.uhvatite u ruke andjeosko djelo sjedinjenja,ime pisca pjesnika proroka i kralja-samorodjenog ne smije da se mjenja,svaki stih pjesma i rima,vjecni znamen ima,smrtno zasticeno,od mene otpecaceno.Pecatirajte ga u duse cijelog,vjerujte u posljednji rog,u onog koji ima pravo pisat poslije otkrivenja,trebate upoznati misteriozni dialog,svevisnjeg malog,osmog po redu s devetim,koji prije dolaska po svemiru i oko zemlje radi djir,za vjecno blagostanje i mir.ja sam vlasnik nibira,gospodar svakog vira,bilo u vodi ili zraku,dobrodosli u igorovu arku.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)