tko plati najvise njegova.OPROST

O majko i nebeska sestro i kceri sine i brate,necu te moliti da mi oprostis,nego na novi put samnom se uputis,stvarno neznam kako da bogatstvo koje mi je sudjeno prihvatim,i dalje krenem.vec dugo nezeleci hodam,vas nikome nedam,po uzarenoj vatri u ime sveta tri,sve religije cuvaju mene universalca,pjesnickog profesionalca,kvantnog znalca.da se nosim s izdajicama i pohlepnicima,ne mogu sam,dobio sam cisti hram u koji vise uci nece nista necisto,opet ces me gledati nevino isto,kao u ono doba kosarkaskih vremena,dok me nije upoznala zla sijena,ne moze vas zamijeniti niti jedna zena,ja sam od vasih vena.uzasno krvarim iz srca ljubavi,gusim se i zlo pokusava da me davi,ali andjeli moji cuvari,nedaju da mi mir neko pokvari.zaboravimo proslost jer jedino je jasno,da promjenimo buducnost i nije kasno,vi ste jedina zvijezda koja svjetli po danu i znate da vas najvise volim,zato na put moj novi samnom krenite i blagoslov dajte,vjerujte mi siguran nam je sudbonosni sjaj,s kosarkom je odavno dosao kraj,u pjesnistvu i jos mnogo toga sam se nanovo rodio,nove talente otkrio,opet samog sebe pobjedio,prati me sreco,prati,samnom u 1998 se vrati,kad sam najsretniji bio i sa zenama pogrijesit nisam smio,kad ste na mene svi ponosni bili,dok sam bio neprihvacena kosarkaska sila,obecajemo si,skupa nas ceka i jahta i vila.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)