zahvala svojoj dijeci kristalnoj i luciferovoj-razdvojili smo se s razlogom da bi bili spojeni i nenadmaseni.i sotona je dio velikog plana

zahvaljujem svojoj nenadmasenoj i svakoj tudjoj prosvjetljenosti koje vide znanje nasih praoceva i kristovih rodova,on i njegov duh stalno prisutan,danas i u materiji,universalnoj religiyi,sve poznam i znam kome ide nagrada kome kazna,i na mojoj sto je i njegova dusa,nosimo tudja zla razna,izjednaceni mi smo po meni svevremenskome sinu,gledaj u visinu i vidjet ces u kojem mi je dusa cinu.Ja i jedan i drugi blizanac brat,zajedno se materijaliziramo u svevremenski sat,miroljubivim postenjem,vjecnim sjedinjenjem se borimo i kristalno dijamantno zborimo,ne volimo rat,skupa smo vjecni maat.Jedan iz drugog po trecem,s njima se tajno u svakom trenu po smrtnoj dolini secem,ja sam najvisi zemaljsko-nebeski kat,majka sestra kcer,ovaj misterij poznaje i lucifer,moja sestra,nebeska gospodarica svakog vjetra,u meni su tri trojsva najviseg svojstva i sveta tajna magnetna,sjajnog uma i vjecnih vena

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)