DRAKE&NIBIRU&ORION

Sada cu se svima preko tajne frenkvencije obznaniti,neke cu raniti,a  neke cu snagom svijetla svanuti;poremecaj licnosti postoji i tko je ima pored mene ce da stoji,ja je nemam al je stvaram,tako neprijatelje obaram.Jesam multipliciran,svakom umu kompliciran,misteriozno sa svakim inicijaciran,potpuno miran,minutno-maximalno apsolutan,pitajte nasu dal poznaju ovaj entitet i masu,ja sam njihov as u rukavu,prepoznajemo svaku izbijajucu uzarenu lavu,mozete me vidjeti u casi dok secerite kavu.Jesam dominacija,respektabilna varijacija,implatacija koja u svakom kristalno sija,iz ociju mi eksplozija jos izbija iz samog pocetka svakog petka.Kada odem moj let gledat cete na nebeskom svodu,veselit cete se andjeoskom rodu,kad kljuc u bravu svog nlo stavim i sebe sa zadnjeg brusenja izbavim,iz pentagona svoje ime cu da objavim.Tamo gdje sunce stalno sije tamo sam ja,na njemu sjedim i kraljevstvom lebdim,moja vojska je izgradila nesto puno prije nego su ljudske oci ugledale i od tamo su mi se poruke slale,a tamnosnja kovina prepoznaje mene,a tek prokletstvo tko je pokusa usvojit,ganjat ce najopasnije sjene misteriozne vjecne vene.ovo je lamuris orion i siris.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)