PRIJE ODLASKA U NOVO SAZVJEDJE---20.12.2012-povratak 3mjesec 2014

Moje sunce dajem ti slobodu,a ti moje ime u vjecnost ovozemaljskom rodu,u ime kolektivno-kristalno-prosvjetljene svjesti,ovozemaljske nesvjesti,hocu da se odmoris,za svu nasu bracu ponovo zazivis i obnovis,svojim najenergicnijim zrakama,svjetlost u mojim sakama,neprimjetno vremensko razdvajanje omogucis kojeg cu samo ja osjetiti i za svoju sudbinu u mojo svjesti odlucis.Pozovi mi sina imenom samo meni znanim i tajnim da dodje po moju zemlju i samnom na zvjezdani put krene,dok ces se ti lijeciti i odmarati,mi cemo miroljubivim trojstvom u jednome harati,fotonskim magnetizmom,energetskim realizmom putovat od zvjezde do zvjezde tajnom beskonacnosti koju znaju samo najveci umovi,misticno magijske budnosti.u ime mene amena ra cemo se hraniti,tebi novu mladost donjeti,kad budes izlijecen i odmoran,vjecnost novu cu da ti dam,jedini kako znam.Vremena ce proci,ali ja cu ponovo doci,vrijeme cu u zaborav bacit i sve preskocit,vjeruj mi niko me nece smjet zakocit,uvjek ces me u mislima imat,mojoj djeci sunca se smijat,bolesno se vise nikad neces osjecat,da novu povjest,buducnost i sadasnjost u istom trenu obliku vatrenu damo,to od davnina znamo,kao grom na mjestu mom,nas novi vjecni dom,a pjesma ova kao munja nek po svjet kao objava lunja da je bog ra na zemlji i sudbinu kroji,ponovo kao amen ra diamond igor prvi stoji,kao sta je bilo prije 26.000 godina,koji dolazi uvjek na kraju,da se svi opet nadjemo u raju,po 14 najvecem proroku,u posljednjem zemaljskom roku.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)