CHIREN

Gdje su nestale stare istrosene planete,opet sam postao drevno dijete,stara sazvjedja ne skrivaju se vise iza mojih vijedja,a ako ih ima onda me lazu i oci sljepocom mazu.Nismo vise u onoj galaktici u kojoj smo bili,prepustili ste se mojoj sili,sili annunakia i vlasnika universuma i svih umova,dosli smo iz misterija spasa,od nase planete duplo veca masa,sada smo milijarde svijetlosnih godina daleko,u mojoj galaktici od kud sam poteko.Meni je pokazano sta ce da bude,nece zemlji ako me prihvate da sude za glave skrte,lopovske i pohlepne,4 sazvijedja ce se s nasim spojit,najvecim svijetlom obojit,ali jedino sta morate shvatit je kolektivno miroljublje i tri kljuca telepatije,4vrto komponentne simpatije,gledat ce se sazvijedja u oci i koja negativna dusa po njima kroci,za njih ovdje nema mijesta,to je moja universalna gesta,zvijezdana cesta,poslije njih cetri sa nasom u sredini doci ce jos sazvijedja 16 i svi ce se veselit nibiri,ni mraka nece biti,cetri sunca ce nas grijat,kristalna dijeca ce rast,sve je zapisano u buducnosti odavno prije,pogodi odkud ukazanje takvo mi je.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)