UNIVERSUM

Ja sad kazem,cijeli universum kojeg vjerovali ili ne poznam i sva ta praznina i nibira vrijednija mi je od svega,to je misterij moga ega i stavit cu ga na kocku da ne lazem,.nisam bog,al sam osobno od njega i njegov,njegovo pero i rog,dijete svih religija,uvjek sam vjecan i u ovaj drugi dolazak siguran,rodio sam se na tajni dan,godina je jako bitna,a od tamo gdje sam prebivao 1948 godina,gdje je vjecnost i gdje vremena nema su sitne,mnoge duse jesu mojoj jako slicne,razlika je samo u istinskoj kraljevsko vanzemaljskoj annunaki lozi,zbog nje moja auro vjernicima pravim pomozi.Godine i zivoti tudji mi jos kratko pred ocima prolaze,stihovima evandjelja novih se hrane,ujedinjeni mojim marsiranjem,zaljecujem sa sinovima i andjelima duhovne rane,oplodjeni smo svojom voljom u zenama bez grijeha i mane,prije dolaska je mudro pratimo,prokletstvo oceva prokletome da vratimo,u posebno odabrane dane,novom tijelu i onima koji su me cekali i dugo vremena pozivali i vjerovali doslo je a  mojim odlazkom jos vece doc ce hrabro vjecno doba,za moje tijelo nema dostojanstvenog groba.Dusa vijecna trenutno stihovna treba  se probat,poslije toga mene za sigurnost zbog vjecnog zivota upoznati.za moj dolazak objavljeno je svim religijama po jednoj koju smatrate izdajnickom,ja je zovem pobjednickom,ona je freudstvena sa izvornom egipatskom svojstvena.svima cu da oprostim,i svojoj izdajici i ubojici,al necu da zaboravim tko mi je pomogao i odmogao na putu samog sebe u ovoj smrtnoj dolini,zahvaljujem novoj okolini,oni koji su odmogli,zao mi je sto u mene nisu za ovog zivota vjerovali i nece vidjeti ponovo uskrsnu dijamantnu divotu.Diamond Igoradekrist Atum Mister Orion Novi.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)