DRUID

Poput drevnog maga u ruke uzimam svevremenska blaga za sebe isve odabrane,dobro pocujte ovaj glas koji dolazi s razdobljem,velikim izobiljem,otkrivenom tajnom od svega poznatog vrijednije mojim inicijalom,upoznat cete se s vlastitim vjecnim potencijalom.Primoren sam munjevitom reakcijom,universalnonom kristalizacijom u ime spasa sto zeli svaka nacija i rasa,odvest one koji hrabro shvate poruku ovu u vijecnost,da se vesele dijamantnoj zori,pocetku novom koji prodorno zbori preko mosta sjanog crnila,gdje nas prati moj nlo.ovo otkrivenje je radi svih zivih i pokojnih u meni universalnoj kraljevsko vanzemaljskoj zili,u dugo zivotnih oblika,dugih vremena se akumulira,za tajna razdoblja oni koji me prepoznaju biram.tajna gradjevina i kreacija i svi zajednicki potencijali su moja inspiracija da nas kristalno-prosvjetljene prepozna svaka nacija,pa budnim pracenjem sadasnjeg razvoja situacije reagiram u zapisano prorockom trenu,na vas priziv misterija mira,ljubavi i postovanja da probudim dusu opijenu koja je vezana zavidno-pohlepnim prokletstvom,ne zelim je vise gledati slijepom,vrijeme je da progleda i zaboravu da se neda,jer moje kristalno-vanzemaljsko bratstvo prosvjetljenog stava u universumu se rijetko javlja,ja duse oporavljam.Maximalno kolektivno koncentriran,svijetlosno pribran,besmrtno miran sto je najbeskonacnije moguce zato se ovom pijesmom plan preko mene vuce,moje je ime nlo i tajni spektar,kristaluminum dar,nova prilka ce se odabranima kojih jos nema pruzit,ako ce vam dusa spasonosno sluzit,trajat ce jedno vrijeme i dugo poslije nece se ponovit,velika svemirska buka ce se stvorit,sada je ispruzena svevisnja ruka,nategnuta strijela nebeskog luka,prosvjetlit ce grmovito u universumu cijelom,to je upoznavanje sa novim stvaranjem miroljubivim obaranjem.precizan hitac gledat ce gospodarica zvana tama koja nikad vise nece biti sama,postat ce svijetlu dama,stisat ce se zvijezdana galama,zato upoznaj pjesnicku dusu dijamantnog hrama.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)