mojoj vojsci koja u svemiru ceka-udri grome po obecanju svome

sjeva,sjeva nek se ova pjesma pjeva,dolaze moji vjerujte to cete svi biti,udri grome po nevjerniku i neprijatelju svome koji ce ionako biti nas,to po dogovoru znas,da im svemirsko znanje damo,jer svemirom igor radek vlada.vrijeme je da nevidljiva vojska svemirska krene od jedinog vodje koj se zove mister y,uci cemo im u vene,bit ce nas sve vise i vise a procitat nas nece moci dok bude grmilo sjevalo i padale kise,to u mojoj knjigi pise,prastvoritelj sada po papiru rise.uraganima sve ponovo u sebe sisem,i u mrtve besmrtnu energiju pusem.ja novo svijetsko cudo se 08.04.1981 se rodilo i cijeli svemir dolaskom na zemlju pobjedilo,sve mi se pokorilo,svi su red mene klekli da se od suncavog ognja nebi opekli i zbog toga sam slavu steko,to u svakom stvaranju pise,ja dolazim na kraju da postavim novi pocetak,zapamti svaki moj redak,ja dolazim prije anubisa i osirisa.prvi sam bio i pred 26.000 godina,prvi sam bio i pred 6.000.moje prezime starije je od zemlje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)