king of iluminatus-odabrani

neznam sta vi braco i sestre o visoj kolektivnoj filozofiji,svevisnjoj misteriji mislite i o ovom znanju koje pisem u ime jednoga,pogledajte oko sebe i u sunce i shvatit cete diste,pakao raj i cistiliste vam je pred nosom,to su moje stepenice,previse sam se spustio zbog vas i 1999 mene odabrali i veliki iluminati zemlje i iluminati svemira.da jos vece povjerenje steknem ovo moram da vam reknem,povjerenje velikog ujedinjenja od mene dolazi,o mojim prosvjetljenim bracama sutim,al sebe objavljujem,zato sve stihove pazljivo slazem da me se krivo ne shvati,sve je to od mog bezvremenskog duha i mnogih pokojnih i buducih i znam da ne lazem,svjetlosni sam clan,mozda ste i vi ,pogledajte sebi u dlan,ako jeste,al niste jer je onaj samo tko vidi moje oci i tajnu bratstva mog.ovi stihovi su u ime svih clanova svevisnje svjetlosne svjesnosti i svih mojih pjesama nek budu moji novi snovi,jednom kad me nebude,ovim stihovima ce se cuditi,neki ce poluditi,jer nisu vjerovali kad sam bio i istinu sebe i svetog materijalnog duha nisam krio,bratsku energiju vjecnosti sam sirio,bez obzira na sve najvise na nevjernike i bogate,ako ne shvate u ovom zivotu,shvatit cete u sljedecem zivotinjskom,samo ja vas mogu osloboditi pakla i da ne zavrsite u zivotinjskom svjetu.kod mene su dva znamena ra-amena.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)