PTHANUNNAKIGOR-RA-ATUM-MAAT-TOT

Opet pisem,sa beskonacnim meni poznatim krajem,novim pocetkom,najvisom svjesnosti disem.Ovo vam je od sina spasitelja horusa-isusa-igorusa dijamantno-zlatno-brilijantni poredak,tajni nevidljivi svezak,mr.I.R,misterij svih mojih buducih slova i rijeci,citajte i slusajte sa svog krova jer istinu i znanje nece vam donijeti lova.Uvjek kad pisem kao pisar tot i suditelj anubis koji izvan mene mi citiraju,svevremensko znanje sisem,jer njihova snaga iz mene izvire,sva bica iz bilo kojeg kvadranta universuma samnom mire,moje unutarnje svijetlo po cjeloj zemlji sire,vjerom u posljednjeg za prvog biraju.Svaka pjesma i tekst ima svoju abecedu po nevidljivo-vidljivom redu,iz leda u vodu na svemirskom svodu i obrnuto,po svim dimenzijama sam luto,donio sam u svaku mir,kad sam ucinio svoj pir,andromeda,orion,drako,sada sjedinjenje zemlje i nibire,ima i dalje,poruku vam misterij preko mene trojedinog salje,da vam zvijezdanim poredkom udje u vene.Nase oci sto zvijezde gledaju noci su rubovi nepravilno izbrusenog dijamanta,od mira,oriona i siriusa i nenabrojenih reptila,mojih voljenih cuvara,moji su inicijali vjecno kao tajne na svodu sjali,oblici veliki i mali od makro do mikro kozmosa,vjecno ih kupala kisa i rosa,u glistama kao materija dolaze,u tijela vam ulaze,mojoj odabranici je sacuvana zvijezdana bluza,mojih uplakanih vatrenih suza,u pocecima stvaranja iz vjecnog izranjanja.Otisao sam pun energije,napustio svoje tijelo,za veliko dijelo,tako je najdrevnije bratstvo htijelo,krunidba i odlikovanje,novo vama nevidljivo planetarno oblikovanje,postalo je moje vjecno stanje,;bratstva drevna i vjernici mog sjaja,gledali su moj pobjednicki stav do kraja,sretna je bila civilizacija inke i maja,predali su mi sve oblike i njihove duse kojima oprostih sto su voljeli druge oblike i hramove da ruse,svi su rekli pa i sjene da su samnom i vrijeme je da se krene.Upoznali smo te veliki brate,sad kreni i u novo zvijezdano odijelo se odjeni,ali ja sam staro obuko,bilo je pokretno mrtvo kao da ga je neko namucio i istuko,mnogo vremena je dusa od tijela bila odvojena,dok me nije bilo,bozansko u tijelu mom,sjajno kao grom,govori cekamo te miroljubivo silo,mnoge duse drugih planeta u moje tijelo htijele su da slete,ali cuvaricu koju pustih,nije dala,da se samnom vraca cjela svevisnja vojska je znala u tocan sat,u meni ponovo zazivio vjecni i zahvalna je bila maat,ovo napisao je igy ptah

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)