USKRSNULI

Za vrijeme oplodnje 7.7.1980,dosli andjeli veliki i mali,poklonili se demoni pali,prate me u stopu gdje god krenuo,cesto na groblja,svi su mislili da sam poludio,ali zvali su me mrtvi,da po meni postanu zivi,iskupljenje htijeli,to su i dobili,od tame duse oslobodili,osvetu sto su umrli htijeli,ali zbog uskrsnuca i upoznavanje sa vjecnoscu,to nisu smijeli,uci u moj hram su mogli pod uvjetom sluziti gospodaru i sve su prihvatili,vojska moja je rasla iz dana u dan,ucili me kako dalje dok sam cekao san,nisu iz raja htijeli van.kraljevstvo nebesko je samnom i vjecitom damom koja je je u duhu i vjecna mi je pratnja i cuvarica i u svakom tijelu hramu me upozna tko sam,jer kad god zeli tjelo joj dam i jedini poznam je.tko je ona,neki je zovu sotona,ali ona je atena,meni sluzi a cijeli svijet njoj,vasa je sjena,zvala se i magdalena.Sad je hrvatska i okolica sa europom i svjetom vjecna kraljeva zarucnica,savjetnica i tajnica,blagajnica i pobjednica,moja andjeoska prikolica,moja vojska, sa svim vojskama svijeta ce cuvati mene,ovaj gral,svemu me je naucio brat Baal.Nosim plast svetog suncevog simbola,bez idole,bez droge i alkohola,a droga bit ce kaznjena od ega moga,jesam andjeoski svjetski grb,cesto dolazim u zagreb,ali baal me naucio nevidljivosti,dolazim na svecanosti,nevide me gosti,trenutno sam umag centar svijeta i gdje god bio poslje mog leta,poznaj me majka osirisa i seta,zivjela omerta.ta majka me u duhu stalno prati i svako zlo ucinjeno meni 3 puta vrati.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)