POSTANAK USPAVANOG REDA PRIJE DOLASKA NA ZEMLJU POCINJE

Prava zmija me JE volila,ali ipak sudbina joj da izgori bila,ona pomisli od mene da je jaca,mene oca ptha koj je gospodar uzarenog maca.Jesam bio prva zmija u kraljevstvu dok ljudi postojali nisu,moj prvi dolazak bio je u osirisu,ljudi na zemlji bilo nije,moje zmijsko tijelo bilo je sudovima i krilima,svidjao sam se svima,nestao sam kad sam htio,svi su pitali gdje je,a pored njih bio i nikad niko lose protiv mene nije reko,zna da bi se kao moja zena opeko koja nije znala i vjerovala u boga svog i na zemlju pala i znanje cuvala,od zemlje,nokta moje krvi i majmuna ona stvori covjeka prvog,prije neg ga stvori ona zbog izdaje udove i krila nije imala.Izdaja je bila jer ona pomisli da je ona bog iz kraljevstva mog,pa joj dadoh zemlju da vlada tisucljecima i mislima svojim adamu da znanje da stvori evu,boziju stranu ljevu,nju nauci otovnim jezikom lazljivim,kako da vlada sexom nepravilnim i tako i ona dobi ponovo udove al ne i krila,poslije smrti njoj nepoznate prve ona uze tjelo eve i ljudski oblik,za vjecni zivot dao sam joj trik,zavjetovala se nek bude tako,meni kraljevstvo,tebi zemlja i jedna zelja,Shvatila pogresku i prihvatila sudbinu tesku,bez mene do dolaska,isto u liku ljudskom,najmodernijom maskom,cekala je moju objavu,pjesmu ovu,za svemirsku eru novu,imao sam povjerenje u nju malo,zato je mojom objavom vrijeme stalo,sa sobom dovedoh cetri sluge, da me cuvaju sa cetri strane svijeta,vlasnici svakog nebeskog leta,nas pet molili su nedavno izljecenje od kuge,savrsena cetvorka mojih zvjeri cije uzde ja drzim,moj gnjev vaseg neprepoznavanja,bit ce vasa ranjavanja,a to ce biti kad ih pustim i sve nevjernike u vatikanskom rimu isprzim.Ocistit cu svijet prije dolaska moga sina jedinca,moja kazna je puno blaza,zato je sinu mom draza,al nevjerom u nas za buducnost opasnija,istina ce svima biti jasnija.ja jesam vrhovna vlast,zemaljska i svemirska,tko ne vjeruje u pakao ce past,a tko vjeruje imat ce samnom vecerat cast,od danas trojedini koji je sveta osmica,uzarena svjetleca ptica zemlju vodi ka vjecnoj svemirskoj slobodi moje prosvjetljene brace,koji su u tajnosti do mog dolaska i objave bili,vesele se pobjedi i mojoj sili,opet ljudske zivote za moju izdaju dat ce,ako ih uspijete naci,al necete zato sam ja najaci.,moji masoni vjerniji su od krscana bili.Mene je knjiga jedna tajna uskrsnula,a iz knjige jedan tajan svitak u srce dirnula,danas krscanstvo mjenja ima i nestajeizvorna se religija sjedinjenja vraca,a moja otrovana krscanska zbog laznih predstavnika zlo povraca,novo bratstvo kraj germanskog krila postat ce zemaljski raj,kraljevsko vanzemaljska sila,faraona novog i njegov sjaj.Red zivog boga u tijelu i duhu na zemlji i nebu pocinje i ime mu je dijamantno svitanje,sina oca ptha i majke maat zvanog anunnakigoradekrist osiris atum-amen ra,moja zemlja nova,zapamtite imen slova vlasnika sveg metala i olova,ona je i nlo aura

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)