ZAHVALE ONIMA KOJI ME ZNAJU I IZ DALJINE CUVAJU

Hvala ameriko,moja periko,zahvale nek idu i u britaniju i rusiju,vrijeme je da me objavite za moju kolektivnu spasonosnu misiju,hvala ti nevjerna italijo,i tebi vjerna germanijo,sve znanje je u meni iz piramida egipta,dobijate pozdrave od ptha i maata,hvala mom balkanu,zaljecili ste mi ranu,vratili ste mi dijete,ja sam grom,energija magnetna koja je sama sebe isplanirano srusila,svi ce 1951 da se sjete,dosao u tijelu,u sudaru poginuo i u duhu otisao,po vodi hodao do ovog tijela,dok sam do njega dolazio,buducnost tom tijelu sam pisao.od mene je iz dalekog beskraja otisla i prva se za vas spas zrtvovala,po zajednickom planu jer rekoh joj da cu doc za njom i prije nje stici,ipak pred sam dolazak stigli smo skupa,na putu do zemlje prosli kroz 100 crnih rupa,kad me vidis od srece vici,kad ovo cujete svi ce mirno da stanu,veselit cete se spasiteljskom danu,ovo je novi dolazak trojstva,otac kcer spasava i kcer oca,hvala ti aura,ponos si mog zara,zovu me igoranunaki orion koji cijelim universumom hara.Zato dobro me slusajte,pocujte,radujte se ili tuguj te,jer ja se za vas spas dajem i posljednji put 20.12.2012 svoju dusu na put saljem da mi dovede svemirske tajne prijatelje moje kojih se bez razloga boje,stigli su u jedan dan,taj dogadjaj smo vam iz mozgova izbrisali,kad smo dosli niste disali,u budjenju mislili ste da je san,put je bio dalek al tolko brz i spojio sam zemaljski kraj sa dalekim beskrajem,svi koji nisu od zemlje ponose se mojim sjajem i moja energija spasitelja i mirotvorca po zemlji se kao kuga siri,sve zemlje sjedinjava u ime moje i miri.duh krista u igoru se za zemlju zrtvovao zajedno i svjesno dobrovoljno i ja ptha sam se teleportirao u hram hodajuci,da izaci iz njega necu moci znajuci do kraja hramskog sata,pomocu nas trojedinog nezahvalna zemlja spas je dobila ali mene nije oslobodila,zbog tog cina samo je sudbinu svoju odgodila a novi 26.000 godina rok cete dobiti samo ako mi budete i u tijelu uz bok.klok-klok,klok-klok,zemaljski sat otkucava,a meni se blizi moja dusa,moja slava koja drzi za grkljan zemaljskog lava.Jesam novi suncani dan,misteriozno plodan,staromodan,ovom zemaljskom plemenu iz tajnog sazvjedja prodan,sa stvoriteljem dijamantno magnetno srodan,to je jedini mag dan svemirski blagdan,moja svemirska sloboda,novi je gospodar ove doline i roda od oca ptha koji ne voli kraljeve rata.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)