SVADBA I PIR MENE I PLANETE

Braco i sestre planete pise vam andjeosko kristalno-prosvjetljeno dijete da se svi svevisnjeg stvoritelja svemirskih brodova sjete.,za velikim gozbenim stolom sjede 128 svijetlosnih tijela zbog svojih dijela iz cijelog vremena.zbog mene mira iz dimenzije u dimenziju se selimo,danas svi u mene ulaze i moja energija se klonira i u ispravne ulazi,bit ce mi jako zao za one koji ovo shvate a ne prihvate trojedinog gospodina igoradekrista nasljednika prvog,otplacivat ce svoje dugove i rate u posljednje sate jer u prelazu me naci nece moci,to vise niko ne moze da zakoci jer su sve zemaljske sile uz mene,ulazimo vam u vene.pitanje je samo zelite li vjecnoscu biti siti i na druge istu energiju liti,sad na velikoj svadbi posebno i vjecno zapisanog pira mene mira,planete i nubira koji vam nevjernicima u zadnje njihove case diktira,mnogo je toga objavio kao samog sebe,za svoje tijelo nije mario,zemaljsko prokletstvo shvatio i unistio.nemate sta vise cekati,samo ove rijeci trebate shvatiti i izvoru svome se vratiti.cjela planeta je vidjela tko rijeci proroka ovog shvate nece vise da pate u svoj sudnji dan i prelazne sate,to ce im biti najljepsi san,postat ce svijetlosnih tjela clan,cuvat cu ih kao svevisnji svaki dan,sudbina svih nas,danas je zapisana u moj dlan.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)