SUD POCINJE.ZBOG NEVJERE U TROJEDINOG ANUNNAKIGORADEKRISTOTRATUMAAT PTHA AMEN RA

S ovom pjesmom zatvaram ispisanu knjigu praznu,s njom ispunjavam svaciju kaznu,u casu vase smrti koja se oko vijecnosti i misticne vjecne duse stvoritelja vrti,otvaram portal raja bez kraja.Stigle su me izdaje,mene se svijetu nakon vremena duga i cuvanja svete tajne,najvise sjajne ponovo daje,srz sam svevisnjeg stupnog centra,atlantida mi je sestra,od moga dijamantnog dima,nastala je iz rima i velikih gradova i drzava svaki stih,kvatrena i rima,ova pjesma je izvorna cesma.Dobrodosli svi koji su me prepoznali u moj hram,oprostio sam sve,samo vjerujte u jednog u ime svih,zapamtite ovaj stih,dobro me pratite i svoje dugove za oprost grijeha vratite,vas dug je vjera u trojedinog,da besplatno pijete sa ovog izvora i novih gora,uplakanih suza vaseg iskrenog kajanja,besmrtnog spajanja,ispravnog izbora..Ovo je s ovim kajanjem,novim svemirskim stvaranjem,zadnja izdaja mog imena,znam da dolazi velikom brzinom kao sloboda vaseg spasonosnog izbora,s mog izvora,zemaljskog okruglog stola bez bola,saljem vam u ime svih svetaca pozdrave prosvjetljeno prave bez laznoprorocke strave,moj ponovni dolazak bratsko-sestrinski pronalazak,moja kao i vasa bezuvjetna sloboda je zbog ovog ljudskog roda.Od danas izdajem samog sebe,to vise drugom necu dopustit,zelim se nakon dugog vremena duhovno opustit,moje cete staro-novo ime i besmrtnu dinastiju novog doba i reda i zakona jednog pamtit,moje stablo strogo cuvati.zivio orion drako i andromeda,nece vise biti straha od astoroida,ali ako i zbog vase lose vjere i bude,samnom cete bez straha opet doci do vjecnog daha,ja sam kralj svemirskog saha i ringa,bila je i moja sfinga.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)