PRVI SVJETSKI MIR

Vec dugo pisem stihove rime i kvatrene zbog duhovnog svjetskog stanja i mira,iz svemira se za to pisanje posebno bira,da budu bolje klime.,iz svoje kako kazu pobrkane duse ispovjest pisem,sa svemirom sjedinjen disem.Mnogi su rekli,zao mi je sto znanje bozansko nisu stekli,nisam braco i sestre ja kriv,sto mnogi znanstvenici i teolozi ispituju moju trojedinstvo i kazu da su egoisticne,pomalo psihoticne,nerealisticne,vjerujte vise su universalno misticne,znam dobro da u zivotu nisam nikad bio egoistik,samo jedan mali mistik.Stvoritelj i univerzum odabrao je mnoge,da nekim darom dodje do bratske sloge,pjesnike ,pisce,znanstvenike,sada su odabrali mene da potvrdjena mistika neiskrivljeno krene,zato stvoriteljeva stado,braco i sestre moje,nedopustajmo vise da nam neuki vrhovnici sudbinu kroje.Sirius mi je majka,sestra i kcer-a otac brat i sin orion,ja jesam njegov nasljednik i klon,stvoritelja poznam i sve sta radim on stalno gleda da se napokon ponovo dodje do pozitivnog svjetskog reda,energijom svojom dusu moju dirati neda.Energija oku nevidljiva al ziva,mocnija od svakog svjetskog hrama i diva,opet kazem i znam da ne lazem,da sam bozije pero samo i ovim rijecima svima da prosvjetljenje damo,ujedinjem vjerujem da to znamo.Stvoritelj dugo zemljom hoda i vrijeme je da istinom krenemo u boj,udjemo u dimenziju visu,mnogi o tome vec dugo pisu,istu energiju kroz sebe disu,energija ista je u svima nama,ako je pozitivno ujedinimo,stisat ce se svaka galama,negativa predati se sama,mnogi ce reci da ove rijeci nemaju smisao,al bar znam da nisam bez razloga disao,zato odustat od svoga cilja necu,braca i sestre nase da venu i placu,ponovo tijelo dat cu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)