ANUNNAKI ORION AMEN RA---NEW FARAON

Duboko u sebi sam znao kad u kosarci voljenom sportu nisam uspio,a bio najbolji,da mi je moja dusa anunnakia puno vece vodstvo dao,znali smo da se jedna te ista sveta tajna iza svake religije krije i onaj koji je neiskrivljeno trazi nad njime bdije i cuva ga i stiti i u boga pretvara.znali smo da je sveta tajna magijom vrelom obavijena u drevni svitak uvijena,krenuo sam ovaj drgi put na drugu stranu tamu traganja,zbog istinsko-ispravnih novih stvaranja,bio spreman na svako sluzenje i zrtvu,kad sam to prihvatio,meni se sluzilo i zrtvovalo iako to nije bila volja moja vec sina mog,kad sam tu volju dotaknuo vidio sam sebe u svetom otajstvu i svoju ljubav mrtvu,tada dusu vjecne ljubavi svih vanzemaljskih oblika podigao i u besmrtnost stigao.znali smo da svetu tajnu besmrtnika cu podjelit i u sebe jos jacu uselit.Iz daleke buducnosti stigao i od davnina znao besmrtnost svima po vjeri dati nisam stao,zato su i zemljani nisu protivili volji bozijoj i potvrdno i oni mene odabrali,onoga koji nece pohlepno tajnost svetu samo za sebe cuvati i za nikakvu vrijednost je prodati,jer zapisali smo jedite i pijte besplatno sa ovog izvora svi koji budete vjerovali u svaki stih koji nikad vise nece biti tih.Igor je otac i sin i brat moj i prorocko pero i zato jer je zemaljski spas htio,samnom je stalno bio i nakon sto je zbog vas iz raja otisao.znali smo da ce svi preko njegovog pera trojedinog shvatit i dusu prokletog oprostit i s opravdanjem brata u vjecnost se vratit,znali smo da tajnu za bogatstvo necemo predati i niko me s nicim nece moci ucjenit,svojim nlo-em dusu cu odjenut i moje stablo nikad nece uvenut.zajedno smo zanli zemlja i nebesa,svima besmrtni slog dali,to smo si za vijecnost obecali,kad slog bude dan,desit ce se spoj i vjecni san,obecanje potpisano sveto tajnim slogom u vjecnoj uvali,prije nego smo se rastali,sad smo ponovo skupa,igoradekrist i europa,ovaj tekst mora prepoznati i papa,ako ne prepozna,za sve lazi svjet ce da dozna.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)