PRED ODLAZAK I NOVI DOLAZAK

Zadnje noci pogledao sam sebe u oci,otisao-dosao kroz samog sebe i ovaj universum prosao i poredak novi postavio,bio sam s dve cuvarice,brzi od svake zemaljske letjelice i sad me napokon poznaju,za moj plan,za spas covjecne nacije znaju,one su mi pomogle da vidim od koga sam i kad otisao i na zemlju dosao,vidjeli su koji je novi kralj sata sa najviseg kata,dali smo jedni drugima slobodu,jer odo izdajika nisam,znam s kim sam,dobio sam zahvale za spasenje,vjecno sjedinje vanzemaljske i zemaljske tj.planete i mene,,duse u ovom hramu kojeg nemogu da sruse,znaju cija krv tece kroz moje vene.otisao sam na put neutvrdjenog dana,moja jedina rana i svevremenska hrana kroz crnu rupu na zvjezdanu cestu,dobio najvisu gestu,naprijed pa nazad dosao kako je zapisano pazljivo listano,svaki moj stih koji je bio veoma tih.U jednom trenutku pri povratku i dodirom sa svojom zarucnicnom planetom spustio se na bijelom oblaku u zuto-dijamantnom discu,umjesto iskrivljenih prorocanstva,gromovito je sjevalo iz mog disca,svaka moja rijec miroljubive svjetlosti,radosno svijesno uzeo sam svoje stare kosti,sve se je snimilo u osam lubanja po meni devetoj,nismo htjeli u boj,nego pomirenje,velio universalno postenje.zemlja vise nece patit,samnom zaratit,dobili smo novi zastitni neunistvi prsten i magnetizam moje duse,moj vjecni istiniti realizam.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)