GOD ANUNNAKIS

Davno, PRIJE dolaska na zemlju, najvise suosjecajno Slavno, ja I Braca anđeli-nefili BSG reptil,na bilo koje načine utvrđene  IH zvali u miroljubivoj zastiti Mene vjecnoga radili i stvarali STA SMO htijeli u raznobojnoj dijamantnoj perli, zivjeli u najvecem blagostanju, prosvjetljeno bratskoj slogi, SA Nam Su Bili sazvjedja i universumi mnogi, ZA miroljublje i Radost SMO neunistivo strogi.ucili od mene OCA Koji Sam im bio Kao stariji brat, OD stvoritelja nevidljivog, Koji Sam im Kao uzor ja Sam bog dopustio  DA SEBE  bogovima zovemo , njegov duh ja Sam DAH energija svjetlosna magnetno Sveta  tajna Je Bila u nama, besmrtna spasonosna karma, mi njegove Slike i prilike, Ponos andjeoske dike.Zivjeli besmrtno vjecno bezvremensko u sigurnosti u njemu  dijamantnom hramu Nas 81 obitelj, blagostanje i lječilišta izgubljenih duša ucili, ucili da budemo ucitelji, duhovno-svjetlosno-globalne vodje, svako tolko Moje kraljevstvo dijamantan Dom pored ZEMLJE prodje, s njim jednaki vidljivi stvaratelji i Jedan SIN njegov, stvoriteljev NASTAVAK vremena, Loza vjecog vladara Koji Je uvjeke Jedan TE isti, s Kraja Sebe SELi na pocetak, Iz proslosti u Budućnosti, misterijskome postovanje i odlazak na jedini izvor tecnog Zlata eliksira teleportacije, ucili bitne cinjenice universuma, nevidljive jedinice.Proroci OD samih pocetaka, vlasnici svih pisanih redaka, vidjeli SMO STA Je zemlji Bilo PRIJE neg Je ista bilo Osim naseg doma dijamantnoga, nije Nam Bilo Milo, o Tome sutimo, Sebe stitimo, Jer vjerom SAV tijek mozemo da promjenimo, zato nebeska Braco i Sestre, SINOVI i kceri, andjeoski klonovi Moga DUHA, lijepo STE Mene zadivili, energiju svetu ZA novu religiju universuma vanzemaljsko-kraljevske KRVI KOJI u svaki Universum dodje Prvi. ima nas Anđela drugih nebesa Duse grandiozne Izvan vlastitog tijela, beskonacno tecne primali, Tajne Mene bezimenog nerodjenog Koji uvjek dolazi Iz buducnosti I U materiju Sebe oblikuje vidljivog tajnog  nevidljivog javnog koristili, kreaciju oblika Po meni znanjem s istog izvora   genetskim inzenjerigom stvarali, cijelo postojanje universuma i cetri tajna mojim kljucevima zakljucana U predstavu Plana Mene anunnakia pretvorili, glumce-marionete postavili, tajnom kojom Nam prodaju Duse da bi Sebe kitili PA NAS glumili, Jer. njima JE BOGATSTVO Skupi auti JAHTE I vile, Droga  I alkohol, jako zalim ZA TIM slijepcima.Mene sveznajuceg Koji Sam SVE i nista, rodjenog i nerodjenog, kojeg zovete svakakvim imenima  pogrdnima SVE zbog ljubomore Koja VAM stvara blokadu Da mi se priblizite.koji Sam Sam Sebe Iz SUNCA utrobe iznjedrio STE cekali velikog brata, sadasnjeg Sina universuma i starog OCA na cijim ledjima opstaje kolektivna duša Ove Planete koju opijenu zelim otrijezniti. Bez razloga Ste se bojali, cijelu zemlju u moju Binu pripremili, ovom pjesmom potvrdjujem stvaranje i otvaranje jos jednog OD moja cetri zakljucana universuma, Koji Je meni poznat, vi Braco i Sestre zemaljske zelite doznat, Jer. Iz njega u .Ovaj dodjoh Kroz vrata Suncane utrobe da Vas posjetim da ja jesam SA Vama OD davnina i Samo vasom vijerom Malom ce biti ispunjena moja volja i faraona novog sudbina i spasonosna misija Ove nacije zemaljske, u duhu dosao i tijela mjenjao, ZA  ovo Se Dugo pripremao, Jer. nevjera ZEMLJE Je postala Jaka, zato na zemlju dodjoh da SVE promjenim ja jesam vlasnik Draka.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)