DIALOG SEDMOG I OSMOG KRALJA ISUSA I IGORA.ARIWASO --OSAM MIRA NA OSAM STRANE SVIJETA

Znam brate da ce se duboko zapitati,smrtnicke duse se vise ne zele skrivati,nevjernici zele cudo i za vjecno ime govorit ce i brdo,da su mi vjerovali i samnom se savjetovali pred dve tisuce godina kad si ti samnom u duhu bio,svjet bi imao najvece blagostanje,vjecno-bezvremensko imanje,radosno bi se smio,da su dopustili da znanje do kraja obznanim i nevjernike kaznim otrovnim plodovima raznim da se uvjere u mene i na vjecnost preobrate,nama da se vrate.Sada brate igore drugi trojedini kad si ti,moja vjera u tebe sve cisti,sad sam ja cjela proslost s tobom,kunem ti se bezvremensko-vjecnim zajednickim bogom,zele cuda,vidjet ce ga u tvoje posljednje sate kod vjecnog suda malo prije nego po tebe dodjem.Sa vjerom u ovo sta sam napisao vanzemaljsko evolucijski sam rastao,zajednickom vjerom vladat cemo nas dvojica,dva brata otac i sin po duhu svetom novom universalnom erom,nasa planeta postat ce izvorno univesalni magnetizam,svevisnji evolucijsko-plejadanski realizam,prizvat ces po znanju koje sam ti dao sve planete u universumu mom,vec oko nas kruze i nasim umom se druze,sve se od sada lagano udruzuju,kad shvate svevisnji plan vanzemaljske religije universuma,pogledaju nama u dlan,kad se zdruze i ruke zajedno sa nama ispruze,nevidljive planete koje lete oko nas kad vide tebe posebno dijete i svevisnjeg se napokon prisjete,postat ce nasem oku sve vidljivo i sva skrivenost ce pobjeci,zajedno sa nasom planetom,iz svakog dijela svemira,gledat ce tvoj dom,veliog svjetlosnog diva,postat cemo novi klan svevisnje svjetlosti,njegovo-moje casti i nikad vam dusa u zaborav nece pasti,zajedno cemo vjecno duhovno eolucijski rasti.Iz zagrobnog zivota,svaki dan u zvijezdanu noc kad upadnem u san zbog spasa zemlje moram poc,od nevjernih smrtnika koji zele kraj i na kusnju su pali da apokalipsa treba biti bjezim,svi misle da lezim i sve jaci magnetizam trazim,kapetan broda nevidljivoga koji po ovim morima ne zeli da plovi,ali je gospodar zvjezdanog svoda,vjecni magnetizam uvjeke ulovi,.na tajnom vezu me ceka i kad udjem,s njim pored svakog opasnog nevjernika neprimjetno prodjem da me prepozna kad tijelom zemlji u goste dodjem.Malo ih je vjerovalo u ovo ispisano sto je iz vjecnosti isisano,umro sam u tuzi na kisnoj cesti,mojima u svemiru su to bile udarne vijesti i zemaljske poglavice su htijeli kazniti,ali njih malo na zemlji koji su u moje vijecno dijelo vjerovali,vijesti nisu prihvatili,na tajnim vratima sto sam samo jednome rekao gdje su,smo se prije rastanka sastali,taj jedan je vjecni zavjet primio i sve sta citiram na bezvremensko-vjecni cd universuma u kristalnoj lubanji snimio,zbog njega sam se vratio,takozvani gospodari zemlje i smrtnika su sve zataskali i moju vjecnost duha i smrt tijela nisu obznanili,pa su me sa benediktom 16 izdali,zivoga zakopali,da bi na vremenu dobili malo jer pripremaju mi binu i oni zele u vjecnu visinu,kad su shvatili i pokajali,do mene im je ipak stalo,s razlogom posebnim sto im se sa nebesa dalo.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------IMAM------Vjecni zavjet,to je nas andjeoski dijamantni miroljubiv svjet,to ja jesam i imam kljuceve tajne uzareno sjajne,zelim da svi udjete,ali test morate da prodjete,svaka rima,stih ,kvatrena i pjesma i cijelo dijelo dijamantno je vrelo,to je samo uvod za vjecni rod,pisca,pjesnika i proroka upoznati treba i volju gospodara neba,onaj koji me neiskrivljeno shvati,vjerno i casno dijelo moje prihvati u vjecnost i knjigu jaganjcevu ce se zapisati,imat ce nezamislivu moc,andjeli moji ce ih da prati.bit cemo ponovo svi braca i djeca moja i djavolja bez rata i maca,a doci ce za svakog posebno trenutak kad ce morat u vjecnost bez straha poc,obecajem nikad necete biti sami,znam tko ce po svakoga neko doc.Tko iskrivljeno u pohlepi zloupotrebljivo zeli da shvati,za vjecnosti ce u tami vjecno da pati,kad mu dodju posljednji sati,dijelo je magijski zasticeno,krvlju bezvremensko-vjecnog svetog materijalnog duha zapecaceno.pecatom diamondom osmim..

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)