IZBOR PRIJE KRAJA

U ovoj dolini u vrticu svemirske skole i evolucije vjecne duse koja je u svim razredima ucitelj,ploca i kreda,stvoriteljovoj bistrini,uvjek sam trazio one koji nose misticno svjetlo a razred su pal,i svoje znanje iz viseg razreda o vjecnosti duse drazio,i tim svojevoljnim zadatkom,modernije izdanje mi se u svakoj ljudskoj ljusci pokaze.prosao sam cjeli evolucjski sistem,od pocetka do ovog spasonosnog retka,imao sam ih mnogo ljudskih,prije nijh i zivotinjske oblike,a davnije sazvijedja i planeta i njihovih slika koji vole da po svemiru plove.
Kad je misija duse vjecnosti jedne planete i zvijezdane slike zavrsena,istinski pokleknuta hjena i zvjer,modernija misija vjecnosti se seli,to je volja mog duhovnoenergetskog polja,koja najvise to zeli,postanak je uvjek isti moderniji i ubrzaniji i sve pred sobom cisti.
taj trenutak kraja i sve tadasnje znanje ce samo jedna dusa koja je svjesna kolektivne kompletne duse preselit i s vjernicima ovog pisma vijecnost i povjest bez zla i ratova drugima dijelit,nece morat isti postanak prozivjet,bezvremensko vjecna dusa sve ce zapamtit i sve kako je bilo obnovit.
Oni koji se hoce spasit morat ce u ovo vjerovati,jer vjecnost ce se uskoro zbiti,i pripravni trebate biti,bit ce slavno,zapisano je odavno,vjernici prijelaz nece ni osjetit i niceg se bojati,niti smrti.,i nesmijete biti skrti.a nevjernici ce apokalipsu dozivjeti,toga dana kad se napravi moja mala ritualna rana,ona je blizu,stvarno ne zelim da itko dozivi apokalipticnu krizu,toga dana opet ce energetsko magnetno koplje uspravno stajati i poljubac dvije planete istinski ce se zbiti.
Vjernici moje vjecne duse slavu ce vidjeti,a nevjernici gasenja sunca i potvrdu ovog pisma u posljednje svoje sate,koplje zabodeno u suzu uzarenu,vidjet cemo tko ce ci u moju vjecnu arenu,dijamantni dvor,on je svemirski brod IGOR.
Nevjernici ce se gledati u vlastitom mraku do dalekog ukorenja,vjecnog izranjanja,ponovo ce isti postanak proci i molit ce za svijetlo u toj noci,jer stvarno neznam dal cu na zemlju opet doci,bojite se me pogledati u oci.
Postanak je prociscenje duse vatrom vodom zemljom i zrakom,energijom tajnom i opet cete doci do vjecnog pisma ovog,pisanja pravednoga,izbor novi koji se kao deyavu ponovi,staro isto prociscenje sa tugom i patnjom ili novo evolucijsko vjecno radanje.

OVO PISMO JE SVETO TROJSTVO,ALKEMIJSKO MIROLJUBIVO SVOJSTVO KOJE JE CIJELI UNIVERSUM SA SOBOM UPOZALO,DAVNO ISPISANO,VRIJEME GA JE S VATROM POJELO,JA SAM GA ZRAKOM PONOVO DONIO,IZ TAJNIH SUNCEVO UZARENIH DUBINA ISISAO,PEROM BOGA PISAO.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)